Onze verzendmethode, levertijd en verzendkosten leggen we je uit op deze pagina.

Verzendmethode

Al onze logo’s worden verzonden via de brievenpost van PostNL. De bestellingen worden dan ook bezorgd voor de postbezorger uit jouw buurt.

Track & trace

Er zit geen track & trace bij de bestelling, aangezien het dan als brievenbuspakket verzonden moet worden en daarmee de verzendkosten een stuk duurder worden.

Wel kunnen wij garanderen dat jouw pakketje is verstuurd, ter ondersteuning maken wij altijd een foto van het pakketje zodat we zeker weten dat het is verstuurd.

Wil je wel een order plaatsen met track & trace? Neem dan contact met ons op voordat je een bestelling plaatst, dan regelen we dit voor je!

Levertijd

Het magazijn van De Scooter Shop streeft ernaar om alle bestellingen voor 16:00 dezelfde dag nog te versturen, waardoor het meestal de volgende dag in huis is bij de klant.

Echter kunnen we dat niet garanderen aangezien wij en de klant afhankelijk zijn van PostNL, zo kan er bijvoorbeeld vertraging ontstaan in het sorteercentrum of de bezorger niet genoeg tijd hebben om zijn hele bezorgronde te doen. Wij garanderen dus geen levertijd.